Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Αφιερωμένο σε εσένα μωρό μου...

Όπως είσαι μπρούμυτα ξαπλωμένη
φορώντας μόνο το βρακάκι σου
έρχομαι απο πίσω,
το κάνω στην άκρη και γλείφω το μουνάκι σου
και το κωλαράκι σου
ανεβαίνω γλείφοντας όλη την πλάτη σου
μέχρι το λαιμό σου
και σου ψιθυρίζω να φτύσεις την παλάμη μου
τη φτύνεις
και σε φιλάω στα χείλη
έχεις γυρίσει στο πλάι,
κατεβάζω το χέρι μου χαιδεύοντας την απαλή κοιλιά σου
και τον αφαλό σου
μέχρι που το βάζω μέσα στο υγρό σου μουνάκι
σε φιλάω και ακούω το βογγητό σου
και καυλώνω πιο πολύ
μωρό μου
απωθημένο μου
για σένα
για σένα
μόνο για σένα
κι ενώ χαιδεύω την κλειτορίδα σου
μπαίνω επιτέλους
επιτέλους μέσα σου
μετά απο τόσο καιρό
τόσο πολύ καιρό
νιώθω τα υγρά σου
τη ζεστασιά σου
είσαι ανάσκελα
είμαι απο πάνω σου
και σε γαμαω
σε γαμάω επιτέλους
καυλάκι μου όμορφο
αγάπη μου γλυκιά
ομορφότερο πλάσμα του πλανήτη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου