Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Νταντάν-Νταντάνννν!!!Ο Μαλάκας!

Τα λάθη άααχ... τα λάθη......
Ένα γραμματάκι να αλλάζαμε
και θα βούλιαζαν στη λήθη.
Αλλά πού!Εκεί αυτά!
-Μαλάκαα; 
Σε φωνάζουνε!
-Ούου!Μαλάκαα;;
Παίρνεις πόζα και γυρνάς:
'Κοίταξε να δεις' λες
'δεν είμαι μαλάκας.
Απλά είχα δύσκολα παιδικά χρόνια'
-Μαλάκαααααα!!!
'Σου εξήγησα,δεν είμαι ακριβώς μαλάκας,
είμαι περισσότ...'
Μαλάκαμαλάκαμαλάκαμαλάκα!
'Μαλάκα να πεις το πρώτο σου παιδί 
και να'ναι και αγόρι.Εντάξει;Εντάξει είπα;
Ε;Εντάξει;'
Και ο μαλάκας συνεχίζει το δρόμο του...
Αλλά, αν το δούμε και αλλιώς,
Το λάθος είναι και άθλος
(μαγκιά;η Αλτάνη το λέει)
γι'αυτόν που θέλει να επανορθώσει
και να επανορθωθεί!
Γιούπιιιιι!!!!
Και γενικά ρε παιδί μου
δεν είναι το θέμα να το δεις σαν άθλο,
δές το σα θάλλος ξέρω εγώ,
σα δηλαδή
το θάλλος να περνάει πρώτα απο το λάθος
ή σαν ας πούμε 
το λάθος
μέσα απο τον άθλο 
να καταντάει θάλλος!
Απλά μην κλαψομουνιάζεις!
Δες το αλλιώς και θα τη βρεις την άκρη!
Κάνε τις πουτανιές σου,
κάνε τα πλασαρίσματα σου!
Άντε κάνε τα χορευτικά σου καυλιάρη μου!
Υπάρχει τρόπος γαμώ την πουτάνα μου!
Δεν είμαι υπεραισιόδοξος!
Απλά υπάρχει!
Χάααχαχαχαχαχα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου