Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Σσσσςς....


Αυτή η νύχτα
είναι μια νύχτα,
αλλά δεν είναι απλά μια νύχτα...
Είναι Η νύχτα...
Με τις περικοκλάδες της,
με τα εξωγήινα περιστέρια της
με τα μαύρα σταφύλια της
έξω απ'το παράθυρό μου
κρέμεται
και με παρακαλά
αυτή
που ανάγκη δεν έχει κανέναν
γιατί εκεί έξω έχει λέει παγωνιά
και σιγά μην την πιστέψω
μόνο την τύχη μου ευλογώ
και δεν το λέω σε κανένα
και αφήνω το παράθυρο ανοιχτό
και ας έχει κρύο
κι ας τρέμω,
πάρε αυτό που σου δόθηκε κουτέ λέω
και την αγκαλιάζω χωρίς πολλά-πολλά,
της ρίχνω μια κουβέρτα να μην κρυώνει,
ούτε ψίθυρο δε βγάζω
μονάχα
τη χαιδεύω
τη χαιδεύω
τη χαιδεύω
μέχρι το όνειρο να μας τυλίξει και τους δυο
με μέρα και φως.
Κρύωσες;Μου λέει το πρωί
και δε μπορώ να το πιστέψω
ο...όχι
είμαι μια χαρά,
είμαι μια χαρά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου