Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Αυτοί είναι νίντζα!

Λοιπόν ε καλά μιλάμε αδερφάκι μου,
τι εμπειρία ήταν αυτή;
Μιλάμε είδαμε δύο γαλάζιες καμηλοπαρδάλεις
να καβαλικεύουν ένα πάλλευκο μονόκερο με φτερά
μιλάμε ψηλά στον ουρανό
ρε μου φυγε το κεφάλι σου λέω ρεε!!!
Ναι, και μετά λέει, όλο αυτό έγινε ένα πράσινο ζελέ
και μέσα κολυμπάγανε ρε ποιοι λές ρε;
Οι φαντάστικ φορ ρε, ναίιι ρε σου λέω!
Και εγώ επιτέθηκα σε εκείνον τον πέτρινο
γιατί σκάλωσα ρε
νόμιζα οτι ήθελε να μου κλέψει τη ζώνη ρε με το μαλάκα
έφυγα τελείως ρε σου λέω ρε
και του όρμηξα και πάω να του σκάσω μπουκετίδι ρε
και τότε αυτός μεταμορφώθηκε σε ιππόκαμπο
και με πιτσιλούσε με ένα μωβ νερομπίστολο
που έγινα μούσκεμα αδερφάκι μου σου λέω!
Γυρνάω στο δικό μου και του λέω
το δες αυτό;
Και μου λέει ναι τον πούστη
μούσκεμα σ'έκανε,
τότε του ορμάμε και οι δυο μαζί
και τον αναγκάζουμε να μας δείξει το αληθινό του πρόσωπο
και μπλουμπ-μπλουμπ-μπλουμπ
ξανάγινε ο πετράνθρωπος
κι επειδή φοβήθηκε οτι θα τον κάναμε μπίλιες
άρχισε να μας μιλάει για τη μυστική πολιτεία των νάνων
και τους θησαυρούς τους
και μας έδωσε ένα κλειδί
και μια τοποθεσία
και να μαστε τώρα εδω.
Με το κλειδί και όλα.

Τι, πρεζάκια μας πέρασες;

Φέρε ρε πουστη τα λεφτά.

1 σχόλιο: