Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Τώρα αυτό γιατί το πες;

Μου είπε πως το προβλημά μου
είναι το πρόβλημα.
Μου είπε να μην τρελαίνομαι
γιατί εγώ είμαι το πρόβλημα.
Μου είπε ακόμα
πως αυτό είναι το μυστικό:
Οι κινήσεις που θα κάνω
για να λύσω το πρόβλημα.
Τα άλλα είναι επιφάνειες
περιστάσεις,
σκηνικά,
και καλά, ξέρεις.
Μετά άλλαξε φωνή,
φόρεσε ένα ψεύτικο μουστάκι
και μου είπε
πως όλα αυτά
είναι ολίγον τι μαλακίες,
όχι τελείως
αλλά κάπως μαλακίες
και πως στην τελική
ένα ωραίο πρωί
σηκώνεσαι και το ξεκινάς.
Ποιό
την ρώτησα.
Ελα τώρα,μου λέει,αυτά είναι μαλακίες..
Τι ποιο;
Αυτό φυσικά!
Ποιό αυτό;;
Την ξαναρωτάω ενοχλημένος,
τι περιμένεις να καταλάβω;;
Πφφ...
απαντάει και γελάει κουνώντας το κεφάλι:
Αυτό!
Αυτό!
ΑΥΤΟ ΡΕ ΠΑΠΑΡΑ, ΑΥΤΟ!!!!!
Μάλιστα.
Κατάλαβες η κυρία;Μας λέει και παπάρες τώρα.
Αλλά ναι.
Αυτό.
Τι άλλο να μου πει δηλαδή που μου τα είπε όλα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου