Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Φίλοι

Που ήταν όλοι αυτοί
όταν τους είχα πιο πολύ ανάγκη;
Όταν βίωσα την απόγνωση;
Που βρίσκονταν όλοι αυτοί
όταν υπέφερα;

Μμμμμ;;;;;;;

Πούουυ;;;;Ε;;

Μήπως στο φραουλοχωριό;

Όχι!

Τότε σίγουρα στη διαμαντένια πολιτεία!

Ούτε!

Μήπως κάτω απο το νεροχύτη, δίπλα στο cif;;;

Πφφφφφ....Μήπως είσαι λίγο μπουνταλάς;Όχι!

Εεεε δεν τρώγεσαι!
Θα μας τρελάνεις εσύ σήμερα!
Ε, μα πες μας, που ήτανε τέλοσπάντων;;;;;

(Μια σημείωση:
Έβλεπε κανείς σας "Το Ρετιρε";
Αν ναι, η παραπάνω στιχομυθία είναι του στυλ 
των σπαρταριστών συνομιλιών
ανάμεσα στη Τζόυς Ευείδη και τη γιαγιά της.
Αν όχι, τότε σας διαβεβαιώ
πως πρόκειται για μια πολύ κρύα στιχομυθία, 
στα πρότυπα μιας απύθμενα κρύας "κωμικής" σειράς.
Συνεχίζω.)

Εεεε! Δεν τρώγεσαι αδερφάκι μου!
Σάμπως να μου φαίνεται
πως εσύ σήμερα
έχεις βαλθεί να μας ζουρλάνεις!
Θα μας πεις που ήτανε τελικά;;;;

Εεε ώχου τώρα...Μα τίποτα δεν καταλαβαίνεις;;;
Δίπλα μου φυσικά!!!!

Μου κάνανε 
φιλικά πατ-πατ στην πλάτη
και θέλανε το καλό μου
-κι ας ξέραν πως δεν ξέραν ποιο είναι αυτό-
μου δίνανε συμβουλές,
με ακούγανε με προσοχή
και κάναμε musaka parties,
πρόβες,
συναυλίες,
σεξ,
μανούρες,
φιλοσοφικές συζητήσεις,
μουσικές βραδιές,
φίλοι και φίλες 
στη σιωπή,
ακούγοντας μουσικές, 
πίνοντας βότκες
και αβαβά, 
ψοφώντας στο γέλιο
τόσο 
απαράδεκτα 
υπέροχα
που ,
μαζί με τις τηγανητές πατάτες,
είμαι της άποψης
πως οι φίλοι είναι ένας ακόμα λόγος 
για τον οποίο αξίζει να γεννηθεις.

Έβαλα το ποτό μου...
Μαρτίνι,
με λικέρ φράουλα,
λεμόνι
και πάγο.....

Μαε-Μαρτίνι.........

Το οτι κάνω πρόποση για την υγεία
και την ευτυχία των φίλων μου εννοείται!
Αλλά δε χορταίνω να το λέω!

Έλα γειά μας! Κάθε Ευτυχία!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου